Bronnenlijst
- Benders, L. (2023, 16 januari). Vier soorten triangulatie toepassen in je scriptie | Uitleg. Scribbr
https://www.scribbr.nl/onderzoeksmethoden/triangulatie/ -
Cialdini, R. B. (2009). Influence: Science and practice (5e ed.). Pearson Education.
-
Coosto. (2022). Waarom een goede call-to-action cruciaal is voor social media conversie. Geraadpleegd van https://www.coosto.com/nl/blog/call-to-action-social-media
-
De Vrijbuiter. (n.d.). Geraadpleegd van https://www.vrijbuiter.nl/
-
De Wit. (n.d.). Winkel. Geraadpleegd van https://www.dewitschijndel.nl/winkel/#:~:text=De%20Wit%20Schijndel%20heeft%20meer,Bekijk%20ons%20assortiment%20tenten.
-
GWI. (2023). The power of visual storytelling on social platforms. Geraadpleegd van https://www.gwi.com/reports/visual-storytelling
-
HubSpot. (2023). The psychology behind social proof and why it matters for marketers. Geraadpleegd van https://blog.hubspot.com
-
HubSpot. (2023). Social media marketing trends 2023. Geraadpleegd van https://blog.hubspot.com/marketing/social-media-marketing-trends
-
Juulr. (n.d.). Bereik, engagement en reach: Het beste van 2 werelden met behulp van influencer marketing. Geraadpleegd van https://www.juulr.com/nl/blog/bereik-engagement-en-reach-het-beste-van-2-werelden-met-behulp-van-influencer-marketing#
-
Kampeerhal Roden. (n.d.). Kampeerartikelen. Geraadpleegd van https://www.kampeerhalroden.nl/kampeerartikelen/
-
Kampeerhal Roden. (n.d.). Merken. Geraadpleegd van https://www.kampeerhalroden.nl/merken/
-
Later. (2025). Best time to post on Instagram in 2025 (6M+ posts analyzed). Geraadpleegd van https://later.com/blog/best-time-to-post-on-instagram/
-
Later Media. (2024). Instagram engagement: Best practices to drive more interactions. Geraadpleegd van https://later.com/blog/instagram-engagement/
-
Lots Agency. (n.d.). Dit is het verschil tussen bereik en weergaven op Instagram. Geraadpleegd van https://lotsagency.nl/blogs/dit-is-het-verschil-tussen-bereik-en-weergaven-op-instagram/
-
Marloes. (2023). De duurzame merken van Kampeerhal Roden. Geraadpleegd van https://www.kampeerhalroden.nl/blog/duurzame-merken-kampeerhal-roden
-
Move to Impact. (n.d.). De 3 P's van duurzaamheid. Geraadpleegd van https://movetoimpact.com/nl/blogs/triple-bottom-line/
-
Muilwijk, M. (2020). De 6W's van Ferrel. Geraadpleegd van https://www.intemarketing.nl/marketing/modellen/6ws-ferrel
-
Obelink. (n.d.). Merken. Geraadpleegd van https://www.obelink.nl/merken/obelink/#:~:text=Obelink%20staat%20bekend%20om%20zijn,de%20grootste%20kampeerwinkel%20van%20Europa.
-
Sprout Social. (2024). Optimizing Instagram for conversions. Geraadpleegd van https://sproutsocial.com
-
Sprout Social. (2025). Best times to post on social media in 2025. Geraadpleegd van https://sproutsocial.com/insights/best-times-to-post-on-social-media/
-
Tjerk. (2024). De top 10 grootste en mooiste kampeerwinkels van Nederland. Geraadpleegd van https://www.kampeermeneer.nl/grote-kampeerwinkels/
-
Tomorrowman. (2025). Geraadpleegd van https://lookerstudio.google.com/u/0/reporting/fb3dd522-4dd4-4610-9876-f7f6a42830e9/page/IB3MD?pli=1
-
Van der Linde, R. (2019). De marketingmix. Geraadpleegd van https://www.marketingbright.nl/marketingmix/#:~:text=De%204P's%20van%20McCarthy%20en%20Kotler,-De%20meest%20gebruikte&text=De%204%20P's%20staan%20voor,P's%20zodat%20deze%20elkaar%20versterken.
Bijlagen
Bijlage 1, interview marketing specialist Pauline Wessels
Bijlage 2, uitslag enquête onder Instagram volgers
Maak jouw eigen website met JouwWeb