Adviesrapport


Voor Kampeerhal Roden heb ik een praktijkgericht onderzoek uitgevoerd naar de inzet van Instagram als marketingkanaal voor het brengen van verkeer naar de website. Ik moet mijn uitgevoerde onderzoek binnen zeven week uitvoer, dus  daarbij is de SMART-geformuleerde doelstelling: ''Binnen zeven weken het websiteverkeer verhogen met 2300 bezoekers in deze tijdsperiode, via organische Instagram posts.''

 

De centrale vraag daarbij is: Welke factoren zijn van invloed op het websiteverkeer vanuit Instagram bij Kampeerhal Roden?

En de managementvraag: Wat kan er gedaan worden om de Instagram-strategie van de Kampeerhal te verbeteren en zo maximaal websiteverkeer te genereren?

 

Het doel van het onderzoek was om te achterhalen hoe Instagram effectiever kan worden ingezet om meer bezoekers vanuit dit platform naar de website te leiden. Door het analyseren van bestaande prestaties, het onderzoeken van succesvolle strategieën van concurrenten, het in kaart brengen van doelgroep voorkeuren en het optimaliseren van de customer journey, is een onderbouwd advies opgesteld.

Maak jouw eigen website met JouwWeb